Firemný blog:

Ako a prečo začať ten váš?

Máte firmu, značku, alebo potrebujete spropagovať seba ako osobnosť? Blogovanie je výborným spôsobom, ako zaujať a získať cielené návštevy svojej web stránky.

Prečo je blog nevyhnutnosť?
  1. Písaním o téme, ktorej sa venujete buduje dôveryhodnosť.
  2. Svojmu publiku ukazujete, že sa danej oblasti skutočne rozumiete.
  3. Viac kľúčových slov = lepšia pozícia vo vyhľadávaní.
  4. Prezentujete svoje novinky, úspechy, tipy a triky, zaujímavosti.
  5. Vytvárate hodnotný obsah, ktorý môžete zdieľať na sieťach.
blog ako jeden z nastrojov seo optimalizacie

Ako začať s blogovaním?

Väčšina mojich klientov si myslela, že blog dokážu spravovať aj samy. Veď napísať jednu normostranu textu je úplne jednoduché, no nie? Nie. V závere ich blog často pôsobil neprofesionálne, stroho a čo je najhoršie, nesúvisel s témou ich podnikania alebo nevyužíval nástroje SEO optimalizácie. Jednoducho zbytočné hodiny práce, ktoré nefungovali.

Preto je dôležité zaťať zuby a zaplatiť si odborníka, ktorý presne vie čo robí. A tu do hry vstupuje copywriter, virtuálna asistentka, marketingový špecialista, obsahový špecialista..

Prečo je lepšie objednať si túto službu u špecialistu?

Dôvodov, ktoré hovoria v prospech marketingových odborníkov je niekoľko:

  1. Ušetríte čas – online marketér vytvorí nielen hodnotný článok, ale aj meta popis, doplní obrázkovú dokumentáciu, odkazy..Toto všetko vaša webová stránka potrebuje ako soľ.
  2. Ušetríte peniaze – platíte totiž iba za čas freelance špecialistu, ktorého ste na projekt najali. Tento vytvorí hodnotný blog so všetkým, čo k tomu patrí oveľa rýchlejšie a efektívnejšie. Robí to totiž často, má skúsenosti, má strategické myslenie a vychytané všetky muchy.  
  3. Plánovanie obsahu – blogové články môžete plánovať tak, aby podporili vašu marketingovú stratégiu. Viete že vašu firmu čakajú veľké veci, ktoré je dobré odkomunikovať? Dajte si pre túto príležitosť vytvoriť niekoľko článkov vopred.
Príbeh mojej web stránky v skratke:

Mesiac pred pôrodom som bola nútená ukončiť svoje dlhoročné spolupráce. Mesiac pred druhými narodeninami môjho syna som sa rozhodla opäť skočiť do pracovných povinností a hľadať nové možnosti. Ale, bez vlastného webu sa marketér dnes zaobíde asi len ťažko. Preto som za pár dní vystavala vlastný web, snažila sa použiť maximum kľúčových slov, dala pozor na meta popisy, vytvorila som marketingový blog.. Jednoducho ako hovorím, bez SEO optimalizácie na vyhľadávače ani nechoďte.

A aký bol výsledok? Od dokončenia môjho webu prešli 3 dni a po indexácii som bola na 1 strane vo vyhľadávaní s kľúčovými slovami ako marketingová špecialistka, marketingová virtuálna asistentka a iné. A práve na toto vám pomôže aj tak jednoduchý nástroj, akým je firemný blog.

Prečo na správu firemného blogu odporúčam najať virtuálnu asistentku/špecialistku? Aj takéto benefity prináša externý pracovník:

  • Nové nápady, kreativita,
  • Plánovanie kľúčových tém,
  • Odbornosť,
  • Korektúra textov,
  • Prieskum a aplikácia kľúčových slov,
  • Zdroj obrázkov,
  • Sledovanie a analýza výkonnosti,
  • Transformácia článku na príspevok na sociálne siete,
  • Meta popis pre vyhľadávanie aj sociálne siete.

Blogovanie sa dnes, v dobe sociálnych sietí často odsúva na vedľajšiu koľaj. A toto naozaj nie je dobrý nápad. Mrháte tak potenciálom, ako zlepšiť komunikáciu svojho biznisu. Riešenie je jednoduché, pretože sa s tvorbou blogových článkov sa nemusíte pracne zapodievať. Stačí si najať externého špecialistu na marketing, ktorý urobí celú prácu profesionálne a za vás.

Potrebujete s marketingom svojej firmy pomôcť? Rada navrhnem vhodné riešenia pre váš projekt a rozpočet. Napíšte mi TU alebo zavolajte na 0944 605 025.

Pridajte Komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *